.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعدام همزمان 5 جنایتکار در شمال کشور
پنج مرد جوان که به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف به اشد مجازات محکوم شده بودند دیروز در ورزشگاه مینودشت- از توابع استان گلستان- اعدام شدند. رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم آبان 1384 به دنبال آدم ربایی و تجاوز به عنف در جنگل باقرآباد مینودشت در دستور کار پلیس استان گلستان قرار گرفت.

پنج مرد جوان که به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف به اشد مجازات محکوم شده بودند دیروز در ورزشگاه مینودشت- از توابع استان گلستان- اعدام شدند.

رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم آبان 1384 به دنبال آدم ربایی و تجاوز به عنف در جنگل باقرآباد مینودشت در دستور کار پلیس استان گلستان قرار گرفت. کارآگاهان با توجه به اطلاعات دریافتی از شکنجه دیدگان و چهره نگاری رایانه ای توانستند خیلی زود پنج عضو بی رحم شبکه را شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر کنند.

رییس شعبه سوم دادگستری کل گلستان پس از رسیدگی خارج از نوبت به جرم های اعضای این شبکه که قلب مردم استان را به درد آوردند اشد مجازات برای تمامی آنان صادر کرد.

گزارش ایسکانیوز می افزاید: خشایار- ج، ابوالقاسم – ح، روح الله- ت، حسن – ب، اسماعیل- ب که دارای پیشینه کیفری بودند سرانجام امروز مقابل چشمان صدها نفر از مردم مینودشت در ورزشگاه این شهرستان به دار مجازات آویخته شدند تا مرگشان عبرتی باشد برای هر کس که به فکر تجاوز به جان، ناموس و مال مردم ایران زمین است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.